Eshop : zuu.store

Facebook : zuufashion.cz

O autorce

Všechny Zuu modely pro Vás s láskou navrhuje Zuzana Mora.

Návrhářka kolekce Zuu Zuzana Mora nebyla nikdy příliš spokojená s běžně dostupnou konfekční módou v obchodech a vždy měla ráda něco pohodlného a zároveň originálního. Začala si proto navrhovat modely sama pro sebe a z osobní zkušenosti vychází i dnes.

Má ráda jednoduchost, originalitu, pohodlí, promyšlené detaily a barevnost. Typická je variabilnost modelů a sexy vzhled. Modelům rozhodně nechybí ženskost. Modely jsou velmi pohodlné, odvážné, hravé a variabilní a jejich nošení si opravdu můžete užít!

Kolekcí 2018-2019 se Zuzana Mora rozhodla obohacovat svou tvorbu propojením s uměním a se smysluplnou pomocí na dobrou věc. O to víc jí práce na nových návrzích naplnuje, dělá radost a davá větší smysl.

Většina modelů Zuu se našívá v malém množství a jen málo z kterých se došívá. Tím jsou modely Zuu jedinečné a originální.

 

O kolekci 2018-2019

Zuzana Mora se rozhodla kolekci Zuu 2018 - 2019 propojit s výtvarným uměním a také s pomocí na dobrou věc. 

Autorem originálního uměleckého potisku na jednotlivých modelech je značka Deafmessanger (www.deafmessanger.com), která již několik let úspěšně navrhuje, vyrábí a prodává unikátní diáře a notebooky různých velikostí v jedinečném designu inspirovaném cestováním a recyklací krásných, ale již opuštěných věcí. Tato úžasná filozofie se tak dostává i na nové modely značky Zuu, k modelu si můžete zakoupit diář Deafmessanger se stejným motivem.

Autorka kolekce Zuu by také ráda poukázala na veřejně málo známé problémy a tíživou finanční situaci, do které se velmi často dostávají rodiny s předčasně narozenými dětmi. Proto se rozhodla spojit s Nadačním fondem pro předčasně narozené děti a jejich rodiny (www.predcasnenarozenedeti.cz) a z prodeje každého módního kousku kolekce Zuu 2018 - 2019 bude věnována částka 100 - 200,- Kč na konkrétní pomoc maminkám s předčasně narozenými dětmi, aby se jim alespoň trochu ulehčilo v komplikované situaci, se kterou musí nečekaně bojovat. 
Tvorba módy stejně jako její prodej či nákup tak může přinášet mnohem více radosti na obou stranách a dávat mnohem větší smysl.